پرنسس آویناپرنسس آوینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

برای دخترم...

خانه تکانی وخرید عید با آوینا

1390/12/19 22:09
نویسنده : مامان
739 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امسال عید نوروز ما یه حال وهوای دیگه ای داره آخه به امید خدا تو با ما کنار سفره هفت سین هستی .

تو خونه تکونی وخرید عید پا به پای مامان وبابا کمک میکنی خانومم .

البته امسال من تنهایی نتونستم خونه تکونی کنم بیشتر زحمت هاش گردن خاله پری ومامان فری بود وشما هم به نوبه خود خیلی کمک کردی مثلا اینجا وقتی مامان داره اتاق خواب رو تمیز میکنه این کارو میکنی چشمک 

میله تختت رو میخوری ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

وموقع تمیز کردن اتاق خواب خودت تنهایی خوابیدی البته قرار بود به طول بخوابی نه به عرضزبان

موقع خرید کردن هم کمال همکاری رو کردی

قربون اون تیپت برم خوش تیپ مامان

عکسهای آتلیه هم بالاخره آماده شد البته من الان دو تا رو میزارم بقیه رو بعدا اسکن میکنم ومیزارم چون خودم اسکن کردم کیفیتش پایین اومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ترانه
19 اسفند 90 22:09
آخی ماشالله چقدرررررر نازههههه خدا حفظش کنه چه چشمای نازیییی داره اخیییی
مامان فرهام
19 اسفند 90 23:21
وای خیلی خوشگله خیلی دوس داشتنیه خدا حفظش کنه به وب مام سر بزنین


مرسی خانومی چشم حتما
مهسا مامان مرسانا
20 اسفند 90 8:59
قربونش برم.......................عاشقتم کپل ...ماشاالله خیلی خوردنی شدی خاله....قربونت بشم که کمک میکنی......عاشق اون تیپتم.......بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


قربون خاله عکسها خوب بود؟
مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 90 12:09
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
هدی
24 اسفند 90 19:04
الهی قربونت برم اولین بهار زندگیت مبارک
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 1:42
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
.

پیشاپیش عیدتان مبارک

.



سلام ببخشید دیر شد سال نو شما هم مبارک

ردپا
16 فروردین 91 14:53
جااااااااااان چه دختر خوشگلی دارین ماشالا صورت بی نقصی داره ماشالا اسمشم قشنگه همیشه دلم میخواد اگه دختردار شدم اسمش رو بذارم آوینا ببوسش این تپلی ناناز رو