پرنسس آویناپرنسس آوینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

برای دخترم...

تولد بابایی

1390/11/21 23:49
نویسنده : مامان
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

دیروز تولد بابایی بود و این همزمان شد با عید مبعث

از اونجایی که باید برای انجام کاری میرفتم تهران بنابراین دوباره زحمت پرنسس آوینا افتاد گردن مادر بزرگ وعمه جون . بابایی کیک گرفت وهمه خونه مادرجون جمع شدیم وتولد بابایی دور هم بودیم وخانوم گلم هم حسابی ژست وعکس گرفت وتولد بابایی رو بهش تبریک گفت

عشق من وآوینا تولدت مبارک انشالله سالهای سال سایه ت رو سرمون باشه

واما عکسهای عزیز دل مامان وبابا آوینا خانوم:

 

اینجا مادرجون وعمه و بابا دارن شکلک وادا درمیارن که خوشگل خانوم سرشو بالا کنه

اینجا هم همه تلاشمون برای جلوگیری از حمله به کیک بود!!!!!!!!

فکر کنم خوشمزه باشه .... از کجاش شروع کنم

قربون خنده هات عسلم

فدای این مدل نشستنت

خانوم

شمع رو میخواد فوت کنه که صد سال زنده باشه

لم دادن خوشگل خانوم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامان مرسانا
22 بهمن 90 1:40
عزیزم تولد بابایی مبارک.....قربونت برم......کپل من

خصوصی داریییییییییییییییییییی


مرسی خانومی قربونت
پگاه
24 بهمن 90 23:23
سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم .هزار ماشااله به این عروسک قشنگ خدا حفظش کنه منم یه پسر 7 ماهه دارم ان شااله از این به بعد بیشتر بهتون سر میزنم


مرسی خانومی خوشحال میشم
مهسا مامان مرسانا
26 بهمن 90 17:20
آپممممممممممممممم بد وبیا
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 14:34
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 11:19
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
ثمین
5 اسفند 90 21:10
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم