پرنسس آویناپرنسس آوینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

برای دخترم...

قربون صدقه

1390/11/11 10:31
نویسنده : مامان
22,389 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم میخوام تو این پست فقط قربون صدقت برم که وقتی بزرگ شدی بدونی چه هدیه ای گرفتم از خدا

عزیز دلم قربون خنده های شیرینت که هر صبح با اون لبای خوشگلت بهم لبخند میزنی و صبحم رو پر از امید میکنی

قربون شیطنت هات که هر وقت مچتو میگیرم دوباره با خنده هات و صدا درآوردنات دلمو میبری

فدای چشمای مثل دریات بشم وقتی میبینی من و بابایی کنارتیم همش نوبتی نگامون میکنی ولبخند میزنی

فدای دخترم بشم که با همه خوشرو ومهربونه و دوست داره همه باهاش حرف بزنن و بازی کنن

قربون این پاهای خوشمزه هم برم که عاشقشونم وروزی هزار بار میبوسمشون

میخوام بگم خدای من ازتو سپاسگزارم به خاطر این فرشته مهربونی که برام فرستادی تا عمر دوباره من باشه تا هر لحظه به یاد عظمتت بیفتم و باز هم شاکرت باشم .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامان مرسانا
11 بهمن 90 13:11
ای جانننننننننننننننن قرزبون این پاهای کپل برم من....از زرف من پاهاش رو ببوس ....
مهسا مامان مرسانا
11 بهمن 90 13:12
مامانی فری
12 بهمن 90 14:38
ماشالله هزارقل هوالله به این دختر خوشکل و کپلی ادم دلش میخواد پاهاشو یه گاز گنده بگیره


فداتون خیلی لطف دارین شما
پوشاک نوزادی کیانا
13 بهمن 90 0:32
مژده به مادران عزیز پوشاک نوزادی کیانا (صفر تا دو سال ) با مجموعه ایی بی نظیر از برندهای البسه خانگی (آشور-تاپ لاین - به آوران )جهت هر چه زیباتر ساختن کودکان دلبندتان برند bcc را نیز به خدمتتان عرضه می کند مقدم آوینا جان و خانواده محترمشان را در کرج - پاساژ آزادی - ط اول - پ 40 گرامی می داریم
Biomic
6 شهریور 92 16:37
وبلاگ شما خيلي خيلي به من حس خوبي داد ... شما مادر فوق العاده اي هستيد، دختر عزيزتان-كه انشاءالله صد سال زنده باشه - حتما از خوندن اين مطالب در اينده نزديك بسيار لذت خواهد برد... اميدوارم شاد و خوشبخت و سعادتمند باشيددد!!! راستي براي مادر گل من هم يه ناراحتي به وجود اومده، خواهش مي كنم براي سلامتي همه ي مريضا دعا كنيد، با سپاس قبلي ...
بیتااااااا
13 مهر 93 15:39
ای جااان خدا نگهش دارهههه منم 6 ماه دیکه مامان می شم