پرنسس آویناپرنسس آوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

برای دخترم...

روز مادر مبارک

1392/2/11 8:15
نویسنده : مامان
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر وتولد فاطمه زهرا (س) بر همه مبارک باشه.

امروز بهترین واولین هدیه رو از دخترم گرفتم اینقدر اون لحظه خوشحال شدم که اشک از چشمام سرازیر شد

ماجرا اینه که امروز وقتی من وبابایی از سرکار اومده بودیم وآوینا خانوم لالا کرده بود خانم همسایه در واحدمون رو زد وبعد یه پاکت پستی بهم داد وگفت اینو امروز پست آورده ولی چون خونه نبودید به من داده خلاصه من وبابایی هم کنجکاو شدیم که توش چیه ! نامه از طرف مهد آوینا فرستاده شده بود وتوش یه کارت پستال بود که یه طرف روبان وطرف دیگش یه نقاشی که دخملم عشقم برای مامان کشیده بود و زیرش از زبان آوینا نوشته شده بود: مامان جونم روزت مبارک 

مهد کودک در یک اقدام زیبا این کارت رو برای تبریک روز مادر برای من ارسال کرده بود اون لحظه من وبابایی اینقدر خوشحال بودیم که دوتایی چشمامون پر از اشک شد از مدیر ومربیان مهد دخترم به خاطر این کار بسیار زیبا سپاسگزارم وباید بهشون بگم نمیدونید با این کارتون چقدر منو خوشحال کردید.قلب

اینم عکس کارت پستال

اینقدر احساساتی شدم که نفهمیدم چی نوشتم اما اگه اینو همین امشب نمینوشتم خوابم نمیبرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)